4a dagar kvar!

Igår var jag ledig! Det innebar att jag slank upp på stan och inhandlade ett par vinterkängor. Handla vinterkängor hör inte till vanligheterna i mitt liv, och jag tror inte jag haft vinterskor sedan högstadiet. Men nu är det nya tider, med ny stil, och då krävs ett par vinterkängor. Det var ett steg på vägen i jakten på mitt propra Svensson-liv jag nu så smått siktar in mig på :-).

Idag är det 4a dagar kvar av jobbet som "leksakshandlare". En intressant tid som började med stor motivation och framtidsutsikt, men som långsamt förstods att det inte var något att satsa på av många många små anledningar. På sätt och vis tror jag dock att denna, ca 10 månader långa, del av livet varit startskottet till min framtida arbetskarriär.

Sedan måste det bara skrivas Kim Jong Ill är död! Denna sago-person från ett sagoland!

Vaclav Havel är även han död. Ok, jag hade inte en jävla aning om vem han var förrän typ i förrgår :-). ...men är det något jag älskar, så är det att kunna saker, och är det något jag hatar, så är det att inte kunna saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0