Leksaksjobb!

Jag klarar inte ens av att forma första meningen idag... Är jag helt slutkörd i skallen? Njae inte direkt, men lite kanske. Två långa dagar har jag nu spenderat på det nya jobbet. Jag har en mängd olika arbetsuppgifter för tillfället, datafixare, affärsbiträde, lagerarbetare... Fast det var kanske allt, men men... Varierat så det förslår ialf :-). Kul är det också, men man känner sig så fasligt dålig när man inte kan hjälpa kunderna i butiken. Har ni sånna här? Njae, vi har 20 000 artiklar så antagligen, om du letar lite så kanske du hittar den... Man känner sig rätt kass när man inte kan leva upp till kundernas behov, men annars går det framåt. Idag har jag försökt lära mig hur man gör vid reklamationer och byten, samt det värsta slå in paket!!! Få rätt mängd papper är för tillfället en hel vetenskap för mig :-). Jag känner mig ialf mycket motiverad i jobbet!!!


Kommentarer
Postat av: Zandrah

Men vad gör du i Skövde pöjk?

2011-02-23 @ 18:34:52
Postat av: Andy

Ja det kan man fråga sig, jobbar och sliter :-).

2011-02-23 @ 22:39:31
Postat av: Zandrah

Ja det är tydligt det.

Men hur kommer det sig att du hamnat där?

2011-02-24 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0