Petad!

Skadorna har tydligen tagit ut sin rätt och medfört att jag inte ens kom med i truppen till helgens match mot RP. Kan jag väl egentligen köpa, för någonstans tycker jag att de som tränar mest ska spela. Å andra sidan kan man alltid diskutera huruvida det är vettigt att ta bort spelare helt från truppen bara för att de varit skadade, men det är en annan fråga... Allt det här rör mig dock inte så väldigt mycket, men det som gör mig både upprörd och ledsen är hur man kan peta någon som startade förra hemmamatchen, samt gjorde sin bästa match förra matchen, utan att ens ta upp saken med spelaren i fråga, dvs mig, innan laget till matchen ropas upp inför alla. Uselt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0