Humor...

Det är tråkigt, ledsamt och massa andra humm ord... tänkte skriva en ordklass, men sedan kom jag på att jag inte visste vilken ordklass det blir så jag utelämnade det... ...när någon blir mördad som läraren Eva Magnusson, men jag kan ändå inte undgå den svarta humor som uppstår när folk, typ lillassyster med flera, använder funktionen "like" på Facebook till gruppen "Vila i fred Eva Magnusson". Vad är det man gillar egentligen undrar ju jag...?

Förutom att fnissat lite åt denna absurditet under dagen har jag även sökt fyra jobb. Inte dåligt va? ...men nu tar jag helg :-).


Kommentarer
Postat av: Anders Oxelgren

Hej! Kul med handbollen. När är den i helgen? Måste nåstan gå ner och titta.

Pappa

2011-01-14 @ 17:28:22
URL: http://oxelgren.blogg.se/
Postat av: Andy

Det kan du göra, matchen är 16:00.

2011-01-14 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0