Match igen!!!

Om en halvtimme bär det av till Hallsberg för match mot Stockholmslaget Cliff. En extremt viktig match och blir det inte vinst sätter vi oss i en mycket prekär situation. Det finns dock ljuspunkter för att det här ska kunna gå riktigt bra; Anton kommer vara med och Richard är med, tyvärr fattas dock fortfarande Nils. Det senare är väl till viss del till min fördel, för det kommer göra att jag antagligen till och med får starta matchen. För laget är det dock en ganska stor försämring, speciellt i kantläget där jag är rätt medioker för tillfället. Jag har ingen aning om hur bra eller dåliga Cliff är men av det jag sett hittills av serien så lär de inte utgöra något överjävligt motstånd, och sedan bör de vara sämre än Tyresö och Tumba. Vi får se helt enkelt! Själv hoppas jag att jag kan spela avslappnat och att kroppen svarar med hygglig kondition, för då kan det bli mycket roligt. Skadan i bröstet kan eventuellt göra att jag inte tar vissa lägen samt är lite lugnare med inspring, men när adrenalinet börjar flöda brukar tankarna på framtida smärtor avta... Fram med vinnarskallen idag!!!

Idag vinner vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0