Var tar tiden vägen???

Jag är arbetslös, således borde jag ha huuur mycket tid som helst, men anpassningsbar som man är så känns det som tiden springer iväg ialf :-). Det tar, även om man inte tror det, rätt mycket tid att söka jobb, sedan fyller man dagarna med andra intressen som läsning, tippning och träning, och ipps-vips är det kväll igen.

Annars har väl jobbsökandet gått så där hittills, inga svar, men en intressant rekommendation till ett arbete i Polen :-). Skulle vara ballt att jobba utomlands en sväng, så mycket bättre för mig i Sverige har jag ju inte...

Ikväll blir det lite partaj med Linus, inte otrevligt det inte!

Jag ska försöka ta mig tid till att skriva ett par bok- och filmrecensions-inlägg snart, men det är ju det där med tiden :-).

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0