Omtumlande

Sorg, kärlek, fundersamhet, fylla, nervositet, desperation. Livet innehåller mycket och ibland händer mycket på samma gång. 

En person i min och många många andras bekantskapskrets finns helt plötsligt inte med oss längre. En otroligt härlig person som gav väldigt mycket glädje till oss andra genom åren. ...men nu aldrig, aldrig mer... Varför?

En person gör mig just nu väldigt, väldigt glad!

En person berättar något som jag aldrig någonsin hade trott skulle kunna formas i den hjärnan :-).

Några personer gav mig en trevlig förfest och trevligt umgänge. En var ovanligt vacker en annan var ovanligt rolig :-).

Nervositeten kommer och går, men har sällan några självklara... sedan kom jag inte på vilket ord jag hade tänkt ha där...

Desperationen får gå er förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0