Radioaktivitäät!!!

Sist jag skrev så hade det precis varit tsunami i Japan. Nu har alla glömt tsunamin och pratar istället bara om kärnkraftvärken som har packat ihop och släpper ut massa radioaktivitet. Inte bra, inte bra! Sedan blir det snack överallt om att ta bort kärnkraften och all argumentation blir enahanda... Helt plötsligt har alla glömt växthuseffekten. ...och efter tsunamin glömde alla bort libyerna... Så kan det gå! Jag trodde världen var på väg mot något bra med alla revolter i Nordafrika, men så lyckas Gadaffi hålla sig kvar, vad det verkar, och hela världens ekonomi, säkerhet och empati skakas om av händelserna i Japan, och så verkar allt bli sämre istället.

Idag har jag arbetat i 12 timmar ungefär, om någon var intresserad av att veta det :-). Känns ganska ointressant i sammanhanget. Imorgon verkar det som att jag ska sköta affären själv, spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0