King Kenny!

Men vad ska jag skriva om...??? Jo så var det, King Kenny klar som tränare för Liverpool :-). ...och då är det inte Kenny Samuelsson även om han är en stor Liverpool-supporter, utan Daglish så klart, ho ho ha ha!

Vad har jag gjort denna vecka... Glömt löparskorna i Hallsberg så, näää jag behöver inte ens uttrycka vad jag spenderat resten av tiden med. Tittat på björktrastarna utanför fönstret, lyssnat på P3 och så en sak till... Finns faktiskt en del bra musik nu måste jag säga. Tänk om inte P3 fanns, skulle det finnas någon bra musik då? Those Dancing Days har valt musik på kvällarna... De har gett mig en sån där harkärlek, de låter som 12 år, de är väl ialf ett par år äldre, de är så "å det var så jäävla coolt" bla bla... men så efter att ha hört dem en del smög det på sig något charmigt också. Knepigt hur det är! Kan man inte uppleva saker exakt likadant hela tiden. Typ en låt är lika bra eller dålig hela tiden. Fast vad tråkigt det hade varit också.

Annars är hoppstyltor sommarens grej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 03:41:26
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 07:48:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0