Lördag!

Snart dags att åka iväg, först till Svampen och sedan till Linus på 25-års kalas.

Ibland blir jag sjukt bortskämd på jobbet, inte tokigt alls! ...och spännande är det fortfarande!

Det var bara det, ciao!

Jo ett par saker till... Att inte folk tröttnar, eller har de bara så extremt tråkig fantasi, när det kommer till så kallade "face-rapes". Det är alltid "jag älskar killar" och annat fantasilöst. För er som är födda på 60-talet och tidigare är en face-rape att någon skriver på din facebook utan din direkta tillåtelse. ...och hur i helvete kan det bli en nationell angelägenhet att en bartender nekade en ammande mamma att köpa ett glas vin? Det är inte bra att dricka alkohol när man ammar av många anledningar, så big deal... Ungefär som att någon nekar dig att köra bil efter att du tagit ett glas vin. Det är inte hela världen men varför chansa?

Sedan efterlyser jag Zandrah, jag behöver din mamma-kompis mail igen, jag slarvade bort det!

Kommentarer
Postat av: Zan

Har mailat mailadressen till dig :-)

2011-05-11 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0