Dold stolthet :-)!

Satan vad jag är stolt och nöjd över mitt nya arbete, utan att jag inser det själv alla gånger :-). Kom och tänka på det idag efter en händelse igår. Jag och Linus hade precis betalat inträdet på Strömpis när jag såg passerkortet till min nya arbetsgivare i etuit. Av någon anledning var jag tvungen att kommentera detta för Linus, att jag gillade det där kortet och tyckte det var typ coolt :-). Linus var inte lika imponerad, vilket inte alls är speciellt konstigt, för vem bryr sig egentligen om att jag jobbar där jag jobbar :-)? Jag gör det definitivt, speciellt på fyllan hehe.

Detta kan ses som en uppföljning på diskussionen huruvida man är "sig själv" när man är nykter eller full.

Låt mig vara lite ung nu, LIVERPOOOOOOOOL!!! 2-1 mot Chelsea, borta ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0