Vardagstankar!

Jag känner mig alltid lite kriminell när jag handlar på Systembolaget. Varje gång infinner sig känslan av att personalen inte riktigt tror på att jag är så gammal som jag är... Bara för att göra det ännu "värre" visar jag aldrig min legitimation innan de frågar, så att den där kittlande känslan av lätt obehag växer sig starkare :-). Idag var det dock första gången på mycket länge som jag slapp visa fram min legitimation... Även att jag känner mig som lite haffad varje gång jag måste visa fram leg-et är det ändå alltid kul att få göra det för att höra kassabiträdets förklaring som ibland kommer.

Träffade även på Kihlberg och Staaf inne på Systemet och råkade överhöra när de hälsade på en vakt; "lagfest idag, sa Kilen till vakten". Lagfest tänkte jag, är det på den avslappnade nivån även på den höga nivån? Laget blir aldrig arbetskamraterna inom fotbollen?

Kommentarer
Postat av: Lundmark

Du måste precis ha missat mig på systemet då..såg de nämligen gå in när jag lämnade

2011-11-15 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0