Livets små problem!

Det finns de på detta klot som har riktiga problem, som lever i krig, som inte hittar mat för dagen och 1000 andra stora anledningar till problem. Jag lever i Sverige, är frisk vad jag vet, har ett jobb, iofs på fel ställe, men inga egentliga problem, ändå kan jag känna att jag mår rätt kasst emellanåt...

Kärleken blir ofta ett bekymmer för oss som inte har några andra bekymmer. Nu kan jag inte svära på att de som har det överjävligt inte gnäller över kärleken, men jag har svårt att tro att den tar någon större plats...

Hursomhelst, i mitt egentliga problemfria liv är det just nu, läs idag, gamla kärleksbekymmer som ställer till det. Jag har inte haft något större jackpot vad gäller kärlek genom mitt liv... Har nog varit kär 4 gånger, med lika uselt resultat varje gång, nu har nog motsatsen varit större, dvs de som... ja ni fattar men ändå!

Ialf blir jag ledsen, sur, lack mm... att du måste vara där när jag vill ha kul med mina vänner... Jag kan inte vara mig själv, och således inte roa mig själv samt mina vänner som jag vill! Örebro kan bli så litet ibland... dvs, icke problemen blir stora för att man råkar stöta på "dem" när man inte har någon lust till det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0