Pojke liten...

Andreas blir kallad till arbetsintervju på en arbetsplats som han känner sig så där lagom intresserad av, men han åker dit ändå... Andreas träffar den som ska intervjua, denne utbrister förvånat "jag trodde du skulle vara datanörd?". "Ehh, du vet väl inte så mycket om vem jag är, innan jag typ sagt mitt namn?" Iakttagelsen var iofs inte helt fel, men ändå...

Intervjun börjar, "bla bla, du ser inte ut som 29", "nee de säger det ibland", "min son är 87a och ser äldre ut än dig", "ja ja..."

Kul intervju så att säga :-).

Annars har väl inte veckan bjudit på så mycket spännande. Bilen var iofs totalt instängd mellan två bilar i måndags morse när jag skulle åka iväg, så det tog ca 20 minuter att baxa ut plåtskrället... bakåt, bump, framåt bump, bakåt bump... ...men det gick!

Imorgon eller på måndag kan mycket spännande hända, kan förändra hela mitt liv till det bättre!!! PLEASE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0