Måste lösa, måste lösa!!!

Måste lösa min livssituation på något sätt! Jag har ett jobb jag, faktiskt, trivs alldeles utmärkt med, men att vara i Karlsborg med omnejd trivs jag verkligen inte med! Undrar just om det är träning som kan lösa det hela. Jag har inte lyckats komma bort till gymmet än, men tänkte kika på det imorgon. Jag måste verkligen ha något att se fram emot under dagarna. Nu finns det liksom ingenting, endast jobba lite mer... Det fungerar ju inte!!!

En lägenhet i Örebro är ett bra första steg, men då måste man ju hitta en lägenhet först! Inte det lättaste tydligen, eller så är jag bara lat hehe...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade glömt bort hur bra man mår av träning. Bara den här veckan efter lite lätt jogg och promenad. Huvudet och kroppen mår bättre helt enkelt!

2011-09-08 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0