Inflyttad!

Nu bor jag äntligen i egen lägenhet igen!!! Det är mycket mycket angenämt. Möbleringen blev bättre än jag trodde! Är ju långt ifrån klockrent, men ändå bättre än vad jag trott det skulle bli, för att upprepa något jag redan skrivit :-).

TV är även beställd, 46 tum Philips LED-TV ska det bli. Just nu är det faktiskt lite tradigt att det inte finns någon TV här.

Igår blev det lite krog efter att jag övertalat grannen Nils till att följa med mig ut. Väldigt gött att ha en Nils som granne, som man kan popa-in till när man känner för det, iofs inte säkert att han känner fört, men men, trevligt ialf hehe...

Ja, ja blev inte mycket vettigt av detta inlägg, jag har säkert bättre lycka någon annan gång :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0