Lååång fredag...

Som att denna dag skulle vara längre än andra, dock gör ju dagens långfredag allt i sin makt för att verka långsam med sitt pissväder. Sedan har jag lyckats haft sönder min garderobsspegel idag tydligen, antagligen har jag brummat in i den med dammsugaren.

Men var är kraften? Ibland önskar jag att jag hade lite ADHD så att jag orkade göra någonting, eller ialf studsa omkring lite grand.

Såg ÖSK-premiären i måndags, och vilket debacle, sämre prestation får man leta efter... Förhoppningsvis var dock ljusglimten till spel som kunde skönjas på slutet inte endast ett resultat av att Åtvidaberg backade hem...

Vad blir det ikväll då måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0