Pontus Kåmark

Jag och Jesper slog våra påsar ihop för lite partaj i lördags. Efter att som alltid behandla våra favoritämnen, flickor och cancer, gick vi iväg till Pitchers. Där råkade de visa El Clasico, vilket inte var helt fel, och det utan att det var supertrångt, vilken kan bero på utbyggnaden som gjorts. När matchen var slut intervjuades en snubbe, vem jag trodde var Pelle Blohm först, men det var ju Pontus Kåmark! Alltså en snubbe som spelat semifinal i VM i någorlunda modern tid. ...och som Jesper uttryckte det - har raderat bort Romario i samma VM. Jesper var till och med framme och snackade med Pontus, vilket var lite under min värdighet, även om det egentligen hade varit rätt kul.

Jag upptäckte även att jag börjat bli lite gammal... Det satte sig några unga människor vid vårt bord som vi började konversera lite med. Efter en stund kom vi fram till att de var kring 18-20 år... ...iofs trodde en av dem att jag var 23, så det får jag la ta som en komplimang, men men... Det hör inte hit, saken är mer den att jag faktiskt känner mig lite gammal nu i vissa sammanhang, vilket jag inte gjorde förut...

Vi avslutade sedan kvällen på Strömpis där det var väldigt mycket folk. Det mest roliga som hände var att en kille kom fram och sa att jag såg ut som Ashton Kutcher, vilket i mina ögon är en extrem komplimang :-). Nu var ju grabben rätt packad, men greppa efter halmstrån är aldrig fel hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0