Lite stiltje!

Det har inte blivit så mycket skrivet på sista tiden, vilket beror på att det inte hänt så mycket spännande i mitt liv... Jobb, fettisdag och en massa jobb med att sortera och välja bilder att skriva ut för att kunna sätta in dem i album.

Apropå det såg jag en intervju med Jonas Sjöstedt i Hübinettes talkshow. För det första verkade han så himla bra att jag blev mer vänster än någonsin förut, men det var inte det jag tänkte på nu. Han pratade nämligen om att han har en "nördgen", vilket gjorde att han lärde sig tyska tågnätet, och om det var alla Sveriges riktnummer, minns inte riktigt. Saken var ialf att han skämdes lite över detta, men ändå inte riktigt kunde sluta med att nörda sig genom att lära sig detta. Personligen kände jag igen mig lite i detta att inte riktigt gilla något som man ändå håller på med en massa... Jag har ju nämligen ett sorteringsbehov utan dess like. Jag verkligen älskar att ordna till där det är rörigt, eller byta filnamn på tusentals bilder och låtar för att de ska hamna i den ordning jag vill. Jag kan nästan sitta och längta lite efter att få göra detta, även om jag tröttnar efter en stund, och oftast tycker att det är himla onödigt i och med att det finns en och annan viktigare sak att göra... Jag undrar om det finns någon i hela världen som bytt filnamn på så många låtar som jag, bara för att de inte ska se kladdiga ut osv... Ganska meningslöst ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0