Förkyld som aldrig förr

Ska väl vara glad att förkylningen slagit till som hårdast nu under helgen, i och med att jag inte har någon större lust att stanna hemma från jobbet.

Har köpt gymkort på Friskis & Svettis, men har inte tränat där än :-).

Blivit en del film och läsande nu när jag är sjuk. Robin Hood och District 9 har jag hunnit med hittills, och båda gillade jag. Läsandet har bestått av sista boken ur Sagan Om Ringen trilogin, snart klar!

Ville mest skriva att jag är förkyld för att få känna lite medömkan :-).

Var kommer allt snor ifrån? ...ok att man är sjuk, men det lär man ju vara i typ hela kroppen? Hur kan det då typ mest kännas i näsan??? Fattar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0