Idag ska nån form av ordentlig träning börja!

Det har varit si och så med min träning sedan 2010, och nu är det dags att börja komma tillbaka till någon form av vettig motionsnivå. Tanken var ju att detta skulle börja förra veckan, men då förstörde ju förkylningen det hela. ...och angående förkylning så var det ju så enkelt att en förkylning är en infektion i de övre luftvägarna och i näsans slemhinnor, så det är ju inte så konstigt varför snoret kommer till och ur näsan.

Tillbaka till träningen! Jag ska ju börja gymma igen, tjoho :-). Tycker iofs att jag knappt sett mer vältränad ut än nu, men men :-). Kanske bättre att inte träna haha, eller så beror det bara på att jag blivit så spinkig.

Ja ja löpning blev det idag ialf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0