Ljust & Fräscht!

Nu ikväll så "öppnades" den sista julklappen! Mor och far hade köpt biljetter till mig, Johanna och sig själva till föreställningen Ljust & Fräscht av och med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert. En mycket bra julklapp visade det sig vara! Duon Lindström och Schyffert levererade rejält! Föreställningen handlar om inredning m.m., utan att avslöja några detaljer. När jag precis läste NAs recension av föreställningen höll jag med om det mesta förutom att det i min mening är Schyffert som är den bättre av de två, och den som för mig åter igen bevisar att han är en mycket bättre komiker än vad jag egentligen vill inse. Första gången var efter att jag sett hans försvarstal för vad det nu var, men bra var det också!

NAs recension; http://meny.nu/kultur/scenrecensioner/1.1524290-en-show-om-inredning-fungerar-ocksa-pa-landet

Kvällen avslutades med middag med familjen på den indiska restaurangen Karishma här i stan, vilket även det var lyckat. Indisk mat är inte sushi, men det är gott, och på Karishma var det väldigt trevlig personal samt väldigt humana priser.

Annars har helgen inneburit lite träning, ett par öl med gamla fotbollslaget samt kinamat med Nisse i fredags. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0