Några rader

En professor, eller vad hon var, i programmet Debatt beskrev den problematiken jag i förra inlägget försökte få fram om någon är intresserad.

Fotbollsmatch mot Bobby BK igår, slutade 1-1 och jag missade friläge. Kul var det dock!

Chelsea vann Champions League!

Hamnade på Frimis igår, vilket var otroligt tråkigt. Sicket skitställe! Att jag hamnade där berodde på att de i laget ville gå dit.

ÖSK verkar förlora igen, hemma mot Syrianska, så nu är det nog kört, även om jag tror att poäng kommer börja trilla in snart i och med att flera viktiga spelare börjar komma tillbaka, typ Anttonen, Bamberg och Haddad.

Heter det Etage, eller vad var det, det stället jag åt på idag på Stortorget? En ny tapasbar ialf. Jag beställde dock inte tapas utan en caesarsallad, vilken var mycket god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0