Början på något bättre

Den här dagen har inte varit så värst bra. Det började med att en hårdrockare tog 10 minuter på sig för att ordna med någon biljett ner till Tyskland när jag skulle förlänga mitt månadskort imorse. Istället för att förlänga giltighetstiden på kortet fick jag sätta mig på tåget och snällt betala 85 kr enkel för resan till Lindesberg, och samma pris tillbaka, men då hade jag bestämt mig för att köra bil den här månaden :-).
 
Annars tycker jag att jag gjort ett par felbeslut på jobbet som stör mig. Förutom att jag har lite för mycket att göra, som till stor del är självförvållat, har jag agerat lite naivt ett par gånger på slutet, vilket stör mig väldigt mycket.
 
Helgen som gick var dock rätt bra. Nisse lurade med mig till Harrys i lördags, och det var mycket trevligt. Kom in och var lite nervöst halvnykter för att efter en Irish och en öl komma i en härlig känslorytm. Ingen enorm fylla, ingen direkt bakfylla, men ett bra mående.
 
Jag har blandat och gett på filmfronten i helgen. Det blev att se klart The Hours, filmen om Virginia Wolff, och se filmen Daredevil, en i raden av alla dessa superhjälte-filmer. Den första var mycket bra, medan den senare var fräckt filmad men rätt fånig.
 
ÖSK spelade nyss mot GIF Sundsvall och vann med 3-0, och den här gången tycker jag allt ÖSK spelade bra, och lovar mer gott för framtiden, än vad matchen mot Värmano gjorde.
 
Nee nu hoppas vi att det börjar ordna upp sig på jobbet, och att morgondagen blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0