Det blir lite Tyskland

Jag har den senaste tiden varit väldigt inne på att åka till Berlin, något inspirerad av att ha sett en mängd filmer och serier från Andra Världskriget nyligen, men även av den anledning att Berlin verkar vara en himla fräck stad, och att jag inte varit där på typ 15 år. Jag har dock haft lite problem med att få någon att följa med, vilket dock inte hindrar mig från att resa själv, men det är väl snålheten som slår in med att det blir så himla mycket dyrare att åka själv. Sak samma... Igår var det lite baluns med fotbollsgrabbarna, och då kom det fram att Danne och Mange hade bokat resa till Dusseldorf, för att se på fotboll i Dortmund, och jag var inte sen på att hoppa med där, så nu har jag, tillsammans med Lundmark, bokat flyg till, och hotell i, Dusseldorf, den 17-19 maj. Så även om jag inte inom en snar framtid kommer iväg till Berlin så blir det ialf en sväng till Dusseldorf :-).
 
I övrigt är jag ovanligt bakis idag, efter festandet igår.
 
Annars då... Kikat klart halva The Pacific, och det är ungefär samma känsla nu som när jag såg Band of Brothers, jag har inga problem i världen i jämförelse. Fy fan för att vara med i en invasionstyrka.
 
Börjat kika på dokumentären om Palme, och hittills är den mycket bra.
 
Liverpool var riktigt uddlösa mot West Ham, och matchen slutade 0-0. Nu är väl CL knappt teoretiskt möjligt...?
 
Imorgon är det premiär för ÖSK i Superettan, yey!

Kommentarer
Postat av: Lundmark

Det är tveksamt om jag kan följa med på resan tyvärr.

2013-04-12 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0