Bla, bla, bla...

Under helgen har jag förlikat mig med tanken att måla om vardagsrummet i gamla lägenheten, kan kanske till och med bli rätt roligt. Idag var jag även förbi lägenheten för att kolla om det kommit någon post, och ta tillbaka nyckeln som jag gav till städbolaget. Jag blev dock en aning förvånad när det inte fanns någon nyckel i lägenheten... Förhoppningsvis har besiktningspersonalen råkat tagit den, varför de nu skulle göra det...? Vore ju nästan för spännande om nyckeln har kommit bort...
 
Annars har helgen varit lugn, lugn, lugn, nästan tråkig. 
 
Ja fredagen var inte så dum iofs, för då blev jag bjuden på god mat och trevligt sällskap.
 
Under lördagen hände inte så mycket. Lite träning på dagen, ett par avsnitt av Game of Thrones, och en omtittning på Reservoir Dogs. Däremellan hann iofs jag och Bias med att gå till O'Learys för mat och fotboll. Liverpool vann en aning turligt borta mot Aston Villa med 1-0.
 
...och idag då...? Mer Game of Thrones och träning. Jag har även lagat mat till veckan, den sedvanliga köttfärssåsen. 
 
Annars har jag väl läst på lite om vad man som hyresgäst har ansvar för vid flytt osv under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0