2012

Det blev inte riktigt som utlovat med en liten summering av 2012 igår, jag var lite för trött...
 
Jag har dock inte så där väldigt mycket att säga om året som gått. Det som genomsyrat året för mig är arbete, ovanligt mycket pengar och början till en stabilitet i tillvaron, och att vara ganska nöjd med det.
 
Jag kan varken se några extrema höjdpunkter eller direkt negativa händelser. Det har liksom rullat på ganska bra hela tiden. Att få ett fast arbete, och det i ett arbete som är tufft men som jag trivs med, är nog det som varit mest positivt. Även att ha haft tiden och möjligheten att spendera mycket tid med nära och kära i både när och fjärran har varit en stor höjdpunkt.
 
Det som varit negativt med året är knappast något på ett personligt plan, utan mer att mycket i världen inte blivit som jag hade hoppats. Det är ekonomisk kris i stora delar av världen, och arabvåren har hittills inte riktigt gått i den riktning som jag hade hoppats. Angående det senare finns det nog hopp, även om det kommer ta tid och angående det förra blir det nog bättre snart.
 
Nyårsafton var mycket trevligt. Dunder hade ordnat till det med taco-kalas hemma hos sig även i år, vilket var trevligt och gav en go fylla. Kvällen slutade på Harrys, vilket även det var trevligt.
 
Det blir inte mer än så här.
 
"Årets" låt - James - Sit down.
 
Årets film - Ingen aning...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0