En orättfärdig omklappning

Igår tågade jag och Bias upp till STHLM för lite konsert och baluns. The New Bomb Turks på Debaser Slussen stod på schemat. The New Bomb Turks är ett punkrock-band från Ohio som jag egentligen inte hört mer än namnet av, men komma iväg från Örebro, och se något annat, är alltid trevligt.
 
Konserten var allt annat än flegmatisk, utan det var ett jävla drag där sångaren surfade på publiken, publik kom upp på scenen, en trummis från Hellacopters kom in och hjälpte till, med mera... Så även om jag inte kände igen en enda låt så var det ändå en kul konsert.
 
Efter konserten, när jag var på väg till baren för att köpa lite mer öl, mötte jag sångaren i bandet och nickade lite igenkännande emot honom. Han svarade med att ge mig en omklappning eller nästan en kram. Bias med The New Bomb Turks tröja och lite av ett fan var några steg bakom mig och fick en något udda syn framför sig :-). En mycket orättfärdig omklappning kan man tycka, jag var ju inte direkt på konserten för bandets skull, utan för kvällens.
 
Sedan blev det en sväng till Trädgår'n eller vad det kan tänkas heta på Söder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0