En del på gång

Nu är en del roliga saker bokade. I slutet av september åker jag och Bias till STHLM för att se MGMT på Circus, vilket jag tror kan bli riktigt bra. Har lyssnat igenom bandets andra skiva ett par gånger idag, har tidigare mest lyssnat på första, och jag tycker väl inte det är superbra hittills, men några låtar från första skivan är ju sagolika, så då spelar det mindre roll om jag inte fastnar för andra skivan.
 
Även helgen som kommer blir det konsert i STHLM med Bias. Något punkband vid namn New Bomb Turks ska vi se. Tror bara jag hört namnet tidigare, men nu har jag lyssnat på några låtar, och det låter ändå rätt punkroligt :-).
 
Eventuellt blir det även Placebo i december i STHLM.
 
Håkan Hellström i Tanumsstrand verkar också kunna bli av.
 
Försöker även övertala Bias till att åka med till Amsterdam i augusti. Går rätt billiga flyg, och vore kul att bekanta sig lite med Amsterdam.
 
Gårdagen innebar ytterligare en halvlugn utgång till Strömpis. Svårt att gå igång när man bara är salongs, men det var mycket bekanta människor där, och kvällen blev lyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0