Den gubben gick inte

Igår var jag iväg till El-Giganten för att köpa en surfplatta, och en Samsung Galaxy Tab 2 blev det. Den var nedsatt en massa så det var därför jag köpte den, men det var egentligen inte det jag var intresserad att skriva om. För när jag var på EL-Giganten igår så upptäckte jag att de råkade sälja en Yamaha-förstärkare mycket billigare än någon annanstans. Dock var jag inte helt säker när jag var i butiken, för av någon anledning fungerade inte nätet på min mobil när jag var där, så jag tog en bild istället och åkte hem med endast inköp av surfplatta. När jag kom hem upptäckte jag att det var den förstärkare jag ville ha så jag bestämde mig för att åka tillbaka till El-Giganten idag istället. När jag kom till butiken idag så hade de så klart hunnit höja priset, och det måste ha varit en himla oflyt för mig.
 
Ja, ja nu har jag gnällt färdigt, får bli inköp av förstärkare en annan gång istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0