Midweek update

Nyss hemkommer från ett par dagar i STHLM innehållandes utbildning, hotell på Stureplan, och "möte" med Göran Greider med hund, Dalademokraten ryggsäck, och mysbrallor på T-banan. Sådant som inte händer i Örebro. Örebro är dock bra på andra sätt, vilket jag tycker jag märker mer och mer ju äldre jag blir, och då tänker jag på lugnet.
 
Annars då? Imorgon är det räkbåten i Hjälmaren med jobbet, och på fredag är det STHLM igen för fotboll med jobbet... Mycket med jobbet hehe :-).
 
The Avengers - Mycket bra.
 
Goodfellas - Bra.
 
Scent of a Woman - Bra.
 
The Cabin in the Woods - Bra.
 
Alla presidenters män - Mycket bra.
 
Höstsonaten - Så där...
 
Iron Man - Bra.
 
World Trade Center - Bra.
 
Har säkert sett några fler på sistone, men jag ska komma ihåg det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0