Högtflygande planer landade i Krakow

Under några veckor har jag gått runt och kuckilurat på var nästa resa ska ta vägen, och spännande platser som Toscana, Lissabon, Amsterdam och Sydostasien har avhandlats i mitt huvud, det hela har dock för tillfället slutat i Krakow :-). Tror nog till och med jag nämnt det förut, att jag tidigare pratat med Amir om att åka till Krakow. Karln har ju bott där. Det hade dock fallit i glömska, men efter att jag kontaktade honom i helgen så kom det fram att han och hans flickvän, och någon mer tror jag, bokat resa till Krakow mellan 17-20 oktober, så det var bara för mig att hänga på. Vi kommer dock inte bo tillsammans, utan jag bor på ett hostel och de i någon lägenhet.
 
Jag var faktiskt i Krakow för ungefär 15 år sedan, när jag reste runt med Röda Korset för att lära mig lite mer om antisemitismen. Jag antar dock att jag kommer ihåg just ingenting av Krakow sedan då, samt att det lär ha hänt en hel del i standen under alla dessa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0