Helg och advent osv...

I lördags kväll kom Mats, Tobias och lite folk över för lite baluns, och det blev riktigt trevligt. Kvällen avslutades sedan på Ritz, vilket jag eventuellt blivit lite för gammal för :-). En jobbarkompis övertalade även en av sina kompisar att mucka med mig, och jag blev rätt irriterad, men innan det gick för långt avslöjade jobbarkompisen det hela. Bra skådespeleri!
 
Första advent var sedan en lugn dag som spenderades med att kika på "Black Jack" och "Det Nionde Kompaniet", eftersom Mats hade rekommenderat dem kvällen innan. Är väl filmer jag borde ha sett för länge sedan, men det har inte blivit av. Båda filmerna har väl dock en kul story, men inget egentligt slut, de bara slutar pang boom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0