Julafton!

Nu är det iofs juldag, men igår var det julafton! Lite halvt traditionsenligt så åkte jag till Hallsberg redan dagen innan julafton för att äta lite julmat. Själva julafton spenderades sedan med storasysters familj i deras nya hus, men dessvärre hade både Saga och Lisa fått hög feber, så de var inte så alerta, även om de absolut gjorde sitt bästa för att vara glada och trevliga, och Lisa var faktiskt med hela kvällen. Det var en alldeles förträfflig kväll med god mat och dryck och mycket julklappar. Personligen fick jag peppar-kvarnar, ölglas mm, bra saker!
Två sjuka barn som verkligen gjorde sitt bästa för att vara trevliga under julaftonen!
 
Nu är det knarkfest ovanpå igen här. Alltid lika trevligt! Det är mycket öhhh, nääääääää, och annat  gutturalt mindre intellektuellt som letar sig ned till min lägenhet. Det ringde även på dörren kl 05:00 imorse, men jag öppnade inte.
 
Idag blir det lutfisk hos mor och far. Otroligt underskattad maträtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0