Lattjo besök

Det blev några öl i lördags med Nisse och Bias, dock blev det inte mycket till utgång efter att vi varken orkat stått i kö till RItz eller Harrys. Det blev istället en sväng till Pitchers.
 
En liten udda händelse skedde även i lördags tidig kväll. En granne, säkerligen aningen alkoholiserad, ringde på och ville ha hjälp med ljudet på hennes dator. Jag märkte att hon inte var nykter, och var väl ätt tveksam till att hjälpa till. Tänkte att det kunde vara en dålig invit... Men jag lovade att komma upp efter att jag fått på mig lite mer kläder, jag hade precis duschat så jag öppnade i morgonrock. När jag sedan gick upp till henne för att hjälpa till hörde jag att det var fest i lägenheten. Uschling tänkte jag och tvekade en bra stund innan jag ringde på, men till slut ringde jag på och jag blev insläppt. Där inne var det riktigt rörigt och några påverkade personer en bit över 50 år. Jag lyckades dock lösa problemet rätt snabbt, det var nätverket som var avstängt på datorn och ljudet, och de var så nöjda så efteråt. Så det var ingen dålig invit som tur var :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0