Onsdag

Imorgon bär det av till Sthlm för utbildning i hedersproblematik, intressant, dock midre intressant att tåget går typ 06:00 imorgon...
 
Efter att jag scannat in en del bilder kom jag på att jag kanske kan framkalla dem istället... Alltså skicka in rullarna och få digitala kopior. Det skulle tydligen fungera enligt Fuji, men kosta en del, dock är det nog värt det, och blir säkert bättre kvalité än om jag scannar in själv.
 
Det verkar även ha blivit ordning på datorn efter min formatering av hårddisken.
 
Snart dags att kila iväg för att möta upp Nisse och Bias för en bit mat, trevligt, trevligt! 
 
En vecka kvar tills en veckas semester och besök till Tjeckien och Österrike.
 
Vem vill åka någonstans i mars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0