joråsatte

Då är det söndag igen, och det betyder arbete imorgon igen.
 
Igår blev det lite vin, sushi och snack med Lundmark, Gustav och Per, och en sväng till Stora Örebro. Lugnt, trevligt och sansat.
 
En aning roligt var det i fredags när jag köpte vin på Systemet. Oftast måste jag visa legitimation, och nu är jag faktiskt så gammal att det kanske inte skulle behövas, och denna gång ursäktade killen i kassan sig med att "han måste ju fråga" efter att han sett legitimationen :-). 
 
I övrigt har det tränats en sväng idag, och "Mildred Pierce" har setts klart.
 
Ett par inte supernya låttips;
 
- Phosforescent - Song for Zula
 
- King Charles - Love lust
 
Dagens snackis och fundering är varför Kent Ekeroth blev utkastad med sällskap från en restaurang i Sthlm? Har han förnedrat en kvinna, eller var det bara för att han var Sverige demokrat? Nog att det kan vara en kombination, men jag har en aning svårt att se att han och hans sällskap kan ha förnedrat en kvinna så pass att de ska bli utkastade!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0