Blev rätt bra ändå

Helgen blev ändå rätt bra, trots att jag var fruktansvärt uttråkad i fredags. Efter att jag skrivit förra inlägget så hörde Linus av sig och vi gick till Bishop för ett par öl och för att avhandla det mesta.
 
Lördagen sedan innebar lite rutin-saker som träning och handling, men senare blev det middag på Paulos och sedan en sväng till Stora Örebro. Lite vin, ett par öl, och hem vid halv två, väldigt vuxet, men ändå trevligt, som låter lika vuxet som det är.
 
Idag har jag fortsatt med inscanning av bilder, och snart är jag i princip klar, är dock lite bilder jag inte vet när de är tagna, så det måste jag försöka ta reda på.
 
Ett Malaysian Airlines flygplan har försvunnit i Sydostasien, och det skrämmer mig lite. Först och främst för att jag tror att jag och Nils flög med just det planet (dock åt andra hållet), vilket iofs är rätt ovidkommande egentligen, men saken att flygplan bara trillar ner från 10 000 meters höjd har jag svårt för. Jag har det nog jobbigt att flyga som det är. Tror jag att det är ett terrorbrott? Känns ändå lite tveksamt, för jag kan inte luska ut vilka som skulle kapa ett Malaysian Airlines plan på väg till Kina. Om det hade varit China airlines, så hade det kunnat vara kinesiska terrorister, men nu tror jag inte det. Är troligtvis något liknande som hände Air France planet från Buenos Aires för några år sedan.
 
Ja jag klippte mig igår också, rikigt kort.
Så nu ser jag så här tillrättalagd ut.
 
Nu en ny vecka med arbete, och ekorre-hjul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0