Förkyld och skitväder

Att jag valde tyg-skorna imorse var ju väldigt dumt, för nu när jag skulle gå hem från jobbet var det rejält snöslask. Får hoppas det smälter bort fort.
 
En lätt förkylning har satt sig i min näsa, och gör livet lite jobbigare för tillfället, men det går säkert över snart.
 
Har sett klart filmen Monica Z, och den var väl så där, om man räknar bort rollprestationen av Edda Magnason som Monica Zetterlund. Annars gick mest filmen ut på att Monica Zetterlund var en riktig bitch som inte brydde sig direkt om någonting förutom om sig själv. Var hon sådan i verkligheten tro? Såg att Sverrir Gudnason fick en guldbagge för bästa manliga biroll, och visst jag gillar honom, men den här rollen bestod ju just av ingenting, så hur han fick pris för den är ju lite av ett mysterium.
 
Fick en en del skit och hot av en snubbe på jobbet igår, alltid lika spännande...
 
Snart dags för Tallinn, kul, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0