Vad man såg ut...

Som jag skrivit om tidigare så håller jag på med att samla ihop bilder från diverse sammanhang där jag varit med, och igår fick jag ett 100-tal bilder av Oscar från en fest hos Sandra i Jönköping och från Hultsfred 2005. En bild som gjorde mig förskräckt var på innehållet i mitt kylskåp som är tagen den 30 oktober 2004 precis innan vi åkte iväg, och det är fruktansvärt...
Ärtsoppa, bruna bönor, redan skalad potatis, saft, lättost och lite annat skit. Förutom bananerna, så är det ingenting som är helt naturligt!!! Jag vet att jag blev retad på jobbet (Ahlsell) över mina matvanor som oftast bestod av ravioli, potatis & bruna bönor och annat skräp. Hemma käkade jag, VARJE DAG, pasta och köttbullar. Kan ju bara undra hur min kropp mådde? Såg ut som skräp gjorde jag hursomhelst!
Var det här resultatet? Finnig, tjock och ful :-)?
 
Det har som tur är, enligt min mening, tagit sig lite sedan dess.
Nuförtiden. Inte lika rund, och ser även ut att ha en bättre hudton.
 
Ja, ja nu gled jag ifrån ämnet, för tanken var mest att visa vilka extremt usla matvanor jag hade för en sisådär 8-10 år sedan.
 
I övrigt har jag bokat en resa till Tallinn, och kommer vara där mellan 21-24 mars.
 

Kommentarer
Postat av: Ps

Du var kung i köket på den tiden. Bjudsaften man ser i kylen är vi nog många som minns.

2014-03-04 @ 12:35:30
Postat av: Andy

Haha, ja så det var...

2014-03-04 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0