Inlämnad dator

Efter ett par öl och lite musikquiz igår blev det sedan en öl till på Stora Örebro och sedan hem, men har ändå känt mig en aning bakis idag.

Datorn packade ihop idag igen, så jag har nu lämnat in den på Media Markt för reparation, och en liten förhoppning om att få det som reklamation, men jag är tveksam. Datorn har varit trasig sedan jag köpte den, men har gått att använda, vilket jag gjort, dock borde jag lämnat tillbaka den direkt, nu blir det krångligare att få den ersatt enligt KKL.

Jag anser att nazisterna har rätt att demonstrera, dock lite beroende på vad de uttrycker, men måste de göra det idag?

Ja, med anledning av datorn kan det bli ännu färre uppdateringar, men även eventuellt fler, eftersom jag har mindre att göra, återstår att se :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0