Belgrad imorgon

Hurula var inte så tokiga på Noise i lördags, och en stor stark kostade under 50-lappen, så trevligt absolut. Det var länge sedan jag såg så många "alternativa" människor i Örebro, hade nästan glömt bort hur det var på En Bra Klubb och Satin när det begav sig. Svårt att inte bli lite fnittrig av alla Ulrik Münther-baskrar som sprang omkring överallt.
 
En liten smolk innan var dock Sveriges väldigt tama insats borta mot Montenegro där matchen slutade 1-1.
 
Ja imorgon åker jag iväg till Belgrad, och det blir nog spännande. Känns nästan alltid lite konstigt innan när jag sticker iväg så här, men är i princip alltid positivt överraskande när jag kommer fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0