Warszawa i december

I helgen var det lite fest på lördagen och då sa Per att han bokat en resa till Warszawa med lite folk, och jag och några andra kände att vi också borde följa med, så nu är det bokat. Den 4-7 december åker jag och en massa andra ner till Warszawa några dagar :-). Kvällen i sig i lördags innebar Harrys, och det var helt ok.
 
Det blev även ett par bra filmer i helgen; "Bloody Sunday" och "The Invention of Lying", och jag kan rekommendera båda.
 
Det har även blivit en del TV-spelande i helgen, för det blir ju inte tråkigare när en börjar förstå spelet en spelar lite bättre :-). Det får inte bli för roligt bara :-).
 
Jag kommer inte få tillbaka något av försäkringsbolaget av det som blev stulet för en tid sedan för typ högtalare och förstärkare som står i förråd räknas tydligen inte med...
 
I övermorgon blir det Sthlm en sväng för lite samordningsmöte.
 
I övrigt var helgen mycket trevlig :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0