Det blev en lugn helg

Nej det blev inte så mycket av större intresse gjort denna helg.
 
Fredagen spenderades med att titta på Skavlan och filmen "United 93". Pamela Anderson var gäst hos Skavlan, och hon lyckades väl mest skämma ut sig genom att tydligt visa att hon inte hade någon aning om huruvida det är speciellt farligt att äta valkött eller inte. Hon är tydligen involverad i någon kampanj om att minska/förbjuda valjakt på Färöarna, men hon verkar mer vara ett ansikte utåt, som säkert tjänar en del pengar på det, än att hon verkligen har koll på saker och ting. I övrigt var det rätt kul när Roy Andersson kritiserade Bergman :-).
 
"United 93" är en film om händelserna på det flyg under 9/11 som inte flög in i någon byggnad, utan som istället hamnade på en åker i Pennsylvania tack vare några passagerares rådiga ingripande. Mycket bra film.
 
Lördagen innebar mat på stan med Nils, och frustrerande matchbild mellan Liverpool och Hull där Liverpool var klasser bättre, men bara lyckades få 0-0. Under kvällen blev det vegetarisk mat och filmen "Lars and the Real Girl", som också den var bra, men lite långsam.
 
Idag har jag satt in pengar på mitt konto som jag fick när jag sålde bilen, samt kikat på ÖSKs förlust mot Norrköping, och även kikat på "Ett Anständigt Liv" ur "Mods-trilogin". Mycket bra, och visar att heroinister behöver hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0