Klas Ingesson :-(

Det gick så där med inköpet av Trelleborgs-aktierna, Riksbanken sänkte ju räntan och hela börsen lekte raket, så mitt bud blev för lågt. Det är bara att ta nya tag :-).
 
Idag var jag på en föreläsning om Eritrea, rätt intressant även om föreläsarna var mer "det här är min story" än att de verkade ha någon generell koll. På många plan kändes det som en själv hade bättre koll :-).
 
Nu har jag fått och även installerat mitt Playsation 4. Har spelat lite igår och idag, och det verkar rätt kul, men jag måste skaffa en dosa till och lite sport- och bilspel.
 
Jag har råkat sett filmen "Dear John" i veckan också, och det är inget jag rekommenderar någon annan att se. Riktig kletig orimlig romantik. Hallström som regisserat, men där misslyckades han kapitalt.
 
Sist men inte minst, ett hugg i hjärtat idag, Klas Ingesson är avliden :-(. Det är otäckt att det kan gå så fort, det var ju typ bara ett par veckor sedan en såg honom uttala sig i TV efter ÖSKs vinst över Elfsborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0