Känslan av, HELVETE!

Efter gårdagen som jag mest spenderade med klippning och genom att kika på filmen "Underbara Älskade", så väntade jag mest in kvällens begivenhet som var 30-års fest hos Viktor och Therese. Jag hade bestämt att möta upp Maria, Lundmark och Per hos Maria så att vi skulle komma till festen tillsammans, och döm om min förvåning när jag kommer till Maria och Lundmark står och gnäller över att han inte får till någon mittbena... Jag påpekar för honom minst två gånger att det inte finns någon anledning för honom att ha mittbena, eftersom han aldrig har haft det förut, men så utbrister han att det är 90-talstema på festen... Det visste jag egentligen om, men jag hade enkelt uttryckt glömt bort det. Det blev en känsla av, HELVETE, hur ska jag lösa detta? Som tur är så skiljer sig inte klädstilen från 90-talet väsentligt mot den rådande nu, så jag fick låna en långärmad tröja med en t-shirt över, så var saken biff :-). I övrigt var festen trevlig med mat och frågesport, en fest i min smak.
 
Rampart - Bra film.
 
Nu är jag även helt frisk igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0