Inte de snabbaste dagarna i Rapid City...

Som jag antog igår så har det inte hänt så mycket idag... Vi startade dagen med att åka till Downtown i Rapid City för att kika runt lite, och för att titta på statyerna av de amerikanska presidenterna som finns här i gathörnen. Det var väl det förutom besök till Starbucks och postkontoret. Riktigt upphetsande, speciellt när vädret varit skit också. Kallt, blåsigt och regnigt.
Efter en kaffe med George Washington på Starbucks.
Jefferson har ju varit återkommande på den här resan, så jag tog mig en diskussion med karln :-).
 
Imorgon ska dock vädret bli bättre och då kommer vi på förmiddagen åka upp till Mount Rushmore för att senare på dagen styra kosan mot Chicago. Vi kommer inte komma fram till Chicago på en halv dag, men åtminstone åka i rätt riktning.
 
Några bilder lyckas jag fortfarande inte ladda upp från den här uppkopplingen.
 
Nu blir det lite armhävningar och "Shrek 2" snart, såg föregångaren tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0