Energikollaps

Att inte ta med en ordentlig lunch till jobbet är inte alltid så smart. Det är så att vi har frukost på fredagar på jobbet, och det innebär att vi är ett gäng som bjuder varandra på frukost, så någon gång varannan vartredje månad så måste en själv köpa frukost. Jag brukar göra så att när jag inte har frukosten själv så tar jag inte med någon lunch, utan äter min egna frukost som lunch eftersom den vanliga frukosten bjuds på. Det brukar dock innebära att jag inte får i mig tillräckligt mycket energi till lunch och jag brukar bli lite hungrig till eftermiddagen, dock överkomligt, men idag blev det kollaps. Jag kände mig fullständigt apatisk och deprimerad på eftermiddagen, och fick ingenting gjort... Nu har jag dock ätit och tagit ett glas vin, så nu är det bättre ;-).
 
Att helgen är helt oplanerad har säkert gjort sitt till också. Jag vill ju göra något roligt när jag är ledig liksom :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0