Det har varit helg igen...

...fast vilken i ordningen kan jag inte svara på. Fredagen innebar inte så mycket vad jag kan minnas. Såg klart filmen "Contact" efter att jag fått för mig att se några filmer regisserade av Robert Zemeckis. Precis som i filmen "Flight" smög det sig in en massa konstig religion i filmen, men annars var den bra. För att fortsätta med Zemeckis halvsåg jag även "Beowulf" igår, och den var väl så där, vilket kanske främst berodde på att jag har svårt med dataanimerade filmer. Alltså på det sättet att det är vanliga skådisar som blivit animerade. Blir bara konstigt. Annars har jag fortsatt att kika på serien "Sveriges historia", och nu har jag bara ett avsnitt kvar.
 
Under lördagen var jag ute och köpte julklappar. Det blev en himla massa kassar :-). Nu är jag nästan klar. På kvällen lagade Nisse mat till mig och Bias och vi hamnade så småningom på Harrys. Inte den roligaste kvällen på Harrys genom åren, men kul att hänga med bra människor och bli lite på lyset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0