En helg i Sthlm osv.

Sista säsongen av Game of Thrones är nu färdigsedd, och serien blir inte sämre med tiden.
 
Lördagskvällen spenderades i Sthlm med mat och alkohol. Först hos Per i Skärmarbrink, och sedan en sväng köande utanför Hornhuset och till sist på Lemon bar. En alltigenom bra kväll. 
 
Nu är det tisdag och snart får jag lite besök.
 
Snart jul också, och jag har inte köpt några julklappar än. Min lillasyster kom med det tragiska förslaget att köpa färre julklappar i år, men jag röstade ned det. Säkert inspirerad av Peter som brukar beklaga sig över långsamheten i paketöppningen hos oss. I min värld är dock en långdragan paketöppning på julaftonskvällen i princip det bästa på hela året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0